Jo mai 17 2018

Nokian Tyres plănuiește extinderea serviciului SnapSkan la nivel internațional

Din punct de vedere al siguranței, anvelopele sunt unul dintre cele mai importante accesorii ale unui vehicul, însă acestea sunt atât de sigure pe cât le permite starea în care se află. Serviciul digital SnapSkan, dezvoltat de producătorul de anvelope Nokian Tyres în colaborare cu lanțul său de distribuție și service de anvelope, Vianor, simplifică verificarea și monitorizarea stării anvelopelor, în mod rapid și fără costuri suplimentare. Nokian Tyres anunță introducerea acestui serviciu în cinci noi puncte de verificarea din țările nordice, propunându-și să extindă disponibilitatea acestuia la nivel internațional.

SnapSkan

SnapSkan în detaliu

Sistemul SnapSkan facilitează și eficientizează măsurarea adâncimii benzii de rulare a anvelopei utilizând cea mai recentă tehnologie de scanare 3D. Scanerele SnapSkan sunt amplasate la intrările sau ieșirile din parcări. Conducătorii auto trec cu roțile autoturismului peste rampa de scanare când intră sau ies din parcare, iar sistemul SnapSkan scanează în mod automat anvelopele. Înainte sau după scanare, șoferul poate opta să primească fie prin SMS, fie online, raportul digital al stării anvelopelor sale. Dacă nu se optează pentru niciuna dintre cele două modalități de primire a raportului, toate informațiile centralizate de sistemul SnapSkan despre vehiculul respectiv vor fi șterse definitiv în termen de o săptămână. Dacă se optează pentru primirea raportului digital, acesta va fi trimis către dispozitivul mobil al șoferului fără a se percepe vreun cost. Raportul include măsurători ale benzii de rulare a anvelopelor, cât și un cod de discount pentru achiziționarea de anvelope noi, care poate fi utilizat într-o serie de magazine selecționate.

Dezvoltarea sistemului SnapSkan a fost realizată de către Nokian Tyres din grija pentru clienții săi.  SnapSkan este primul serviciu de scanare a anvelopelor din lume, complet automat, fiind disponibil în locații publice pentru a fi utilizat de către oricine. Obiectivul sistemului SnapSkan este acela de a îmbunătăți, în viitor, siguranța rutieră, pentru milioane de oameni. 

Grija și siguranța se află în centrul întregii noastre activități. SnapSkan este un serviciu unic, destinat consumatorilor și este unul dintre aspectele care ne diferențiază de ceilalți producători de anvelope. Sistemul SnapSkan ne permite să comunicăm conducătorilor auto nu numai starea în care se află anvelopele acestora, dar și impactul pe care îl are aceasta asupra siguranței rutiere în general,” a afirmat Hille Korhonen, președinte și CEO, Nokian Tyres.

 

SnapSkan este simplu și gratuit  

Serviciul gratuit SnapSkan facilitează conducătorilor auto monitorizarea stării anvelopelor lor, în mod eficient. SnapSkan măsoară adâncimea benzii de rulare a anvelopelor autoturismului, utilizând un scaner de tip drive-over, trimițând apoi informațiile direct pe dispozitivul inteligent al șoferului. Sistemul este amplasat în locații prin care conducătorii auto trec în mod obișnuit, eliminând astfel nevoia unei opriri separate sau a deplasării la stația de verificare.  SnapSkan poate măsura anvelopele oricărui autoturism, indiferent de producător.

Am primit un număr foarte mare de reacții pozitive din partea clienților în ceea ce privește sistemul SnapSkan. 80% dintre persoanele pe care le-am intervievat au spus că serviciul este ușor de utilizat și l-ar recomanda și altora. Un rezultat și mai important este acela că 70% dintre cei intervievați consideră că serviciul îmbunătățește siguranța rutieră, ” a declarat Ville Nikkola, managerul de program responsabil de serviciul SnapSkan, Nokian Tyres.

 

O experiență de utilizare simplificată

SnapSkan a fost prezentat pentru prima dată în anul 2016, la evenimentul dedicat tehnologiei și startup-urilor, Slush. Un prototip al acestui serviciu a fost pus în uz într-o parcare cu mai multe etaje din Helsinki, iar primul punct de verificare a fost deschis pentru utilizatori în iunie 2017, într-o parcare din Turku, Finlanda. Feedback-ul clienților care au utilizat sistemul în aceste prime două puncte a fost folosit în dezvoltarea și perfecționarea serviciului SnapSkan, destinat publicului larg.  

Am realizat îmbunătățiri importante ale acestui serviciu pentru a fi și mai ușor de utilizat, de la scanare și până la raportare. Considerăm că acum se ală în stadiul în care poate deveni disponibil pentru un număr și mai mare de conducători auto,” afirmă Nikkola.

În această săptămână, se vor inaugura patru puncte noi în care va fi disponibil serviciul SnapSkan, în cadrul parcărilor din diverse locații din Finlanda. SnapSkan își extinde, de asemenea, disponibilitatea în afara țării prin inaugurarea unui nou punct de verificare în Oslo, Norvegia. Acesta este primul punct de verificare SnapSkan din afara Finlandei.

Mai multe informații: www.nokiantyres.com/snapskan

arhiva de ştiri