Ma martie 6 2018

Nokian Tyres - Rebranding pentru a susține strategia de creștere a companie

Nokian Tyres anunță astăzi reînnoirea brandului pentru a răspunde cerințelor în continuă schimbare ale clienților săi, cât și pentru a deveni mai atractiv în zonele de dezvoltare strategică ale companiei. Noul brand reflectă istoria  îndelungată, sustenabilitatea și valorile scandinave ale companiei. Promisiunea unei călătorii lipsite de griji în orice condiții meteorologice, asumată prin sloganul „peace of mind”, stă la baza activității Nokian Tyres.

Nokian Tyres, fiind cel mai nordic producător de anvelope din lume, și-a asociat întotdeauna imaginea  cu calitatea ridicată și siguranța, asociere care va fi respectată și de către noua identitate de brand. Nokian Tyres este una dintre cele mai sustenabile companii din industria sa, iar noua sa identitate vizuală ilustrează mai puternic ca oricând, valorile scandinave, grija și atitudinea responsabilă față de calitatea vieții.

Fiind o companie scandinavă, grija față de oameni și față de mediul înconjurător ne preocupă în mod firesc. Dorim să fim în topul preferințelor consumatorilor exigenți - aceia care caută să se elibereze de griji (<<piece of mind>>) și să se afle în siguranță alegând tehnologia de ultimă oră, dar și să susținem acțiunile celor care își asumă responsabilitatea pentru planeta noastră și viitorul ei,” afirmă Hille Korhonen, președinte și CEO Nokian Tyres.

Noul brand susține creșterea globală a companiei

Noul brand va transforma Nokian Tyres într-o opțiune mai atractivă, în mod special pe piețele sale în creștere din America de Nord și Europa Centrală, compania urmărind obținerea unei creșteri profitabile și în afara piețelor tradiționale de anvelope de iarnă.

Nokian Tyres este un jucător puternic – în mod special pe piața anvelopelor de iarnă – și dorim să ne păstrăm această poziție și în viitor. Originile noastre solide ca producător scandinav de anvelope, pionier al condițiilor meteorologice exigente, ne facilitează extinderea cu succes și către alte segmente, precum anvelopele de vară și cele all-season. Noul brand pune accentul pe liniștea și siguranța deplină, susținând în acest fel creșterea companiei,” adaugă Korhonen. 

O identitate vizuală actuală, care respectă istoria vastă a Nokian Tyres

Identitatea vizuală redesenată a brandului este inspirată din estetica minimalistă a designului scandinav. Culorile sale liniștitoare sunt evidențiate prin tonuri blânde, naturale, iar paleta sa de culori va include în continuare deja bine-cunoscuta nuanța verde - „birch green”. Forma rotundă, simplificată, are la bază proporțiile unei anvelope reale și este folosită ca element grafic recurent.

Pentru a celebra cea de-a 120-a aniversare, cât și istoria îndelungată a companiei noastre, designul nostru grafic este inspirat din caracterele originale folosite în secolul al 19-lea,” explică Antti-Jussi Tähtinen, vicepreședinte marketing și comunicare, Nokian Tyres. Urmărește clipul  video de prezentare a noilor caractere.

Noua identitate vizuală a Nokian Tyres va fi introdusă treptat în primăvara anului 2018. Mai multe detalii în legătură cu aceasta se vor regăsi pe website-ul companiei, dar și în cadrul noii campanii care urmează să se lanseze în luna martie.

arhiva de ştiri